Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A MI blogunk

Ez a blog egy igazi fertő! Elolvashatod a legújabb számaink szövegeit. Informálódhatsz fellépéseinkről. Itt tudhatsz meg mindent a Téék Death együttesről...

Dicsérő szavak

  • ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY!: Mintha _____ RÓLLAM szólna. (2021.10.14. 13:19) A Vatikáni Fegyenc
  • Slepy: Most találtam rá a blogra. Követem pipa. :) (2021.10.14. 13:19) Szeretünk Vjacsy
  • Maci85: Sziasztok! Az első rímem a blogon, de még nem az uccsó! Örülök, hogy felkerült! Köszi Téék! CIGÁNY... (2009.03.24. 23:51) A Téék Death Records bemutatja: Készek Klubja - Semmiből a csúcsra!
  • T.Ték: Óriási volt, és megtörtént a csoda:nem öltek meg minket, mikor énekeltük a viva serbia-t! (2008.10.02. 13:24) TDLA - A győztes had visszatért
  • nmthdmart: elég "szar" vers heheh (2008.09.29. 13:22) Bensőséges Pillanatok
  • Téék-Death: Köszönjük szépen a biztató szavakat! :))) (2008.06.30. 10:10) A Stricik körében
  • Öreg Ték: Ték, ez óriási! Minden szenny benne van, amiről szoktunk beszélni. Ez lehetne a Téék-Death hivatal... (2008.05.20. 16:26) Köszönjük Emese!
  • Zsoltee: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, nagyon állat!!!!! Az új év is jól kezdődik!!! (2008.01.11. 18:15) Darabos fos
  • pont én: én birom a szövegeitek pedig csaj vok....sztem ti az igazságot mondjátok!!!! LáWwWw (L)(L) :P:D (2007.05.20. 13:06) Véged!
  • Zsoltee: Isten éltesse a Ték-Death-t, és Titeket drága Testvéreim!Remélem még sok rímet fogunk együtt írni! (2007.03.19. 18:43) Másság

Ez van!

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Téék Death Records bemutatja: IT-szamurájok

Téék Death 2016.11.15. 13:46

IT-szamurájok: Az első jelek

Itt vagyok I.C. Ronin és elhiheted nekem
Legszebb szó az életemben igenis a Degem.
Nem foglalkozom semmilyen felesleges nyűggel,
Te készülj fel viszont arra mit veled Digi J majd művel!

Nekem nem kell nő, pénz, pia, fű, vagy étel,
Egyetlen fontos jellemző, tiszta legyen a vétel.
A munkába temetem magam. Az IT hatalom,
Az egyetlen és a teljes digivilágot akarom.

Ha egyszer megkapom a saját panelomat
Azonnal lecserélem az összes haveromat
Az IT örök, tiszta izgalmára
Életem egyetlen igaz kívánságára.

Ha fogalmam lesz minden Degem padról,
Majd akkor érzem magam igazán jól!
De ha eltűnik a multiplexer
Én menten szeppukut követek el.

A gazdám hagyna el, akire esküt tettem
A technikát tudod soha el nem vetettem.
Az áramkört, IC-t, kívánd, létszükséglet
Ha elveszíteném, bevenném a mérget.

(2001)


IT-szamurájok: Master 'n' Slave

Yo-Yo-Yo!

Refrén:
Kétezerkettő lesz neked az év,
Ahol megöl a rendszer:
A kibaszott NÉV.

Néha úgy érzed, hogy zavar a zaj...
Mert nem vagy még tokban, ez itt a baj!
A fejedet testvér most ne veszítsd el,
Hidd el, van, hogy kell egy TTL!
Ez nem a nyugati oldal,
Ez csak egy keleti blokk-vázlat!
Órajel kell neked? Varázsolok százat!

Refrén

Khssssssssssssssssssss…!
Mérem a feszkót tranyón és kondin,
Ezért ismer a világ úgy: IC-Ronin.
Hogyan lesz a sinusból négyszögjel?
Megmutatom neked, ide figyelj nigger!
Ha ellenállsz nekem?! Hasztalan, hidd el,
Mert arcodba épül a Schmitt-trigger!

Pattog az ütem... Pattog az ütem... Pattog az ütem-diagraaam…!
Izzanak a gépek, nincs nálunk pauza,
Ezt üzenhetem nektek, mint Digital Jakuza!
Gondolod Tied a föld, vagy az egész kozmosz,
Azt hiszed maga vagy kibaszott Los CMOS.
De ide figyelj csíra, mert Te sem vagy más,
Mint egy négyszög jelben kurva szakadás!

Refrén

Refrén

Az aljzatban már tudom merre van a fázis,
És ha Te leszel emitter, én leszek a bázis.
Ebben a világban az életed a tét,
Meg a léd a lét, ja, meg a Tristate,
Vigyázz el ne ragadjon a hév,
Mert itt én vagyok a Master és Te vagy a Slave!
Mi vagyok az ok, hogy igazán zárjon a tok...
Kapjátok be mind! Na szevasztok!

(2001)


IT-szamurájok: NAND kapukkal táncoló

Mikor gyerek voltam, nem gondoltam,
hogy egyszer még szamuráj leszek
és amit teszek abból házat veszek.
Úgy éreztem az iskola rossz
Minden mit tanulok velejéig gonosz.
Akkor szólt egy belső hang,
megkondult az IT harang.

Rájöttem ez az életem. - Mi?
A technika kezdett el érdekelni,
és kezdtem az IC-t énekelni.
Igen Testvér jó hallottad,
Ameddig az ízét nem kóstoltad
Nem tudhatod milyen is az élet,
Tudom, hogy a miénk az IT-jé lett!

Most teljesen más lett az életem,
Ez kétezerkettő, a zsédet adod énnekem
Hogy miért? Ne kérdezd, ha Te sem tudod,
Unod a semmit nem mondó szövegeket?
Itt van a Master aki utat mutat neked!

Ezt nektek, mert IC Ronin a legnagyobb játékos,
és Digital Jaukza, aki a beledet is kihúzza!

(2002)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teek-death.blog.hu/api/trackback/id/tr8311962917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása