Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A MI blogunk

Ez a blog egy igazi fertő! Elolvashatod a legújabb számaink szövegeit. Informálódhatsz fellépéseinkről. Itt tudhatsz meg mindent a Téék Death együttesről...

Dicsérő szavak

  • ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY!: Mintha _____ RÓLLAM szólna. (2021.10.14. 13:19) A Vatikáni Fegyenc
  • Slepy: Most találtam rá a blogra. Követem pipa. :) (2021.10.14. 13:19) Szeretünk Vjacsy
  • Maci85: Sziasztok! Az első rímem a blogon, de még nem az uccsó! Örülök, hogy felkerült! Köszi Téék! CIGÁNY... (2009.03.24. 23:51) A Téék Death Records bemutatja: Készek Klubja - Semmiből a csúcsra!
  • T.Ték: Óriási volt, és megtörtént a csoda:nem öltek meg minket, mikor énekeltük a viva serbia-t! (2008.10.02. 13:24) TDLA - A győztes had visszatért
  • nmthdmart: elég "szar" vers heheh (2008.09.29. 13:22) Bensőséges Pillanatok
  • Téék-Death: Köszönjük szépen a biztató szavakat! :))) (2008.06.30. 10:10) A Stricik körében
  • Öreg Ték: Ték, ez óriási! Minden szenny benne van, amiről szoktunk beszélni. Ez lehetne a Téék-Death hivatal... (2008.05.20. 16:26) Köszönjük Emese!
  • Zsoltee: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, nagyon állat!!!!! Az új év is jól kezdődik!!! (2008.01.11. 18:15) Darabos fos
  • pont én: én birom a szövegeitek pedig csaj vok....sztem ti az igazságot mondjátok!!!! LáWwWw (L)(L) :P:D (2007.05.20. 13:06) Véged!
  • Zsoltee: Isten éltesse a Ték-Death-t, és Titeket drága Testvéreim!Remélem még sok rímet fogunk együtt írni! (2007.03.19. 18:43) Másság

Ez van!

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ránk szakad a reterát

Nagy Ték alias. Gaius 2014.11.16. 23:07

Mikor vendégségbe jöttek.
Az otthoni rendnek lőttek.
Mert megzavarták békédet,
Mikor teleszarták a vécédet.

Ne bízz semmit a gyerekre,
Mert rákattant a szerekre!
Ha úgy is mindent halogat,
Megeszi-e időben a szarodat?

Nem tudsz mit kezdeni a haraggal?
Szart kapsz tőlem, nagy kalappal.
Utána hordhatod büszke fejjel,
Mint a román mikor kifizet lejjel.

Mivel nem lettek öri-barik,
Végleg elváltak az útjaik.
Intett neki, hogy ég veled!
Hiányozni fog a végbeled!

Ha apácák járnának nálad,
Akkor is csorogna a nyálad.
Egész álló nap csak basznál, mi?
Ki kellene téged kasztrálni!

Megtanulod merre van Gazdagrét
Amikor egy csákánnyal basznak szét.
Azért járunk ki a Duna korzóra
Hogy ráverhessük faszunkat egy torzóra.

Ki van szolgálva szívem hölgye.
De ennek hamar meglesz a böjtje.
Romantikus éjszakán mondanám neki azt meg:
Talicskázás közben nyalnálak ki, baszd meg!

Lassan 10 éve családom a Téék Death,
Nem érdekelt az átlag csak a véglet.
Eszembe jut a rengeteg készség.
Végigcsinálni... az a merészség.

Eldobta minden önbecsülését,
Mikor megkezdte a melegek kényeztetést.
Nyelte az ondót, mint gyermek cukrot,
Majd szégyenében vonat alá ugrott.

Jó éjszakát kívánok,
oly sötét, mit kinn látok!
Ez még álom, de holnap talán,
kikent picsák nyalnak alám.

Jelszavam: béke és boldogság,
Ezt bár sokan lefossák.
Megrettent a vérontás,
Művészetem: bélmontázs.

Azt mondom fejezd be azonnal!
Kevered a szezont a faszommal!
Nagy Ték nevét hiába ne vedd szádra,
Mert hamuvá porlaszt a Trá-gárda.

Én vagyok a geci és Te vagy a slájm.
Mondta Zsoltee az Optimum prime.
Aki anyádnak hátulról beakaszt,
És ő mélytorokkal szopogatja le a faszt.

Mielőtt mindet jól meg szúrnák,
Szüretre mennek a Téék Death kurvák.
Még a fákról almát szednek,
aranyerükből folynak nedvek.

Az lett a nagy attrakció vége,
A kurás joga rászállt a Tékre.
Körbeszarták a porondot
És seggedbe szúrták a dorongot.

Napsugarat lopott a napomba,
Mikor metrón hugyoztam flakonba.
Faszok nyújtotta kényelemben,
Elbujdostam szégyenemben.
A barátnőm gyakorta kiakaszt,
mert nem tudja leszopni jól a faszt.

Ratyik előtt széles terpesz,
Garantált a végbél herpesz.
Egy rugóra jár a mi agyunk.
Elvont művészek?
Azok vagyunk!

Vigyázz mit teszel, mert megjegyzem neved!
Faszomat a szádra hiába Te ne vedd!
Azt mondtad szereted a tejszínhabot,
Frissen felvert gecivel kapod.

Kibaszik veled a gyerekzár,
Ha cigidbe kerül a kenderszár.
Leadták tegnap a tévében, hogy
Töltelék voltál egy dépében.

Idiótaságáról tett tanúbizonyságot,
Túrós faszával nyűgözte le a bizottságot.
De két szó meghatja még:
Szopógeci-fattyadék.

A kedélyeket még jobban borzolta.
Mikor kurvának kiállt a korzóra.
Kettőjük közt a viszályt csak szította,
Hogy ánuszát miszlikre aprította.

Leültettek a rendelőben.
Egy nővért a gecimmel szembelőttem.
Megköszönte az arcpakolást,
Frappáns módon úszta meg a szopást:
"Helyezze magát kényelembe,...
És élvezzen a végbelembe!!"

Hogy lehetnék én parázna,
Ha állandóan be vagyok parázva?
Azért lett belőlem garázda,
Mert kis korában meg voltam alázva.

Azt varrattad a karodra,
Hogy az ánuszod le lett tarolva.
Maradhatsz szerény, hogy csak análnak élj,
Mondom ezt én neked a szexszaktekinély.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teek-death.blog.hu/api/trackback/id/tr326908305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása