Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A MI blogunk

Ez a blog egy igazi fertő! Elolvashatod a legújabb számaink szövegeit. Informálódhatsz fellépéseinkről. Itt tudhatsz meg mindent a Téék Death együttesről...

Dicsérő szavak

  • ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY!: Mintha _____ RÓLLAM szólna. (2021.10.14. 13:19) A Vatikáni Fegyenc
  • Slepy: Most találtam rá a blogra. Követem pipa. :) (2021.10.14. 13:19) Szeretünk Vjacsy
  • Maci85: Sziasztok! Az első rímem a blogon, de még nem az uccsó! Örülök, hogy felkerült! Köszi Téék! CIGÁNY... (2009.03.24. 23:51) A Téék Death Records bemutatja: Készek Klubja - Semmiből a csúcsra!
  • T.Ték: Óriási volt, és megtörtént a csoda:nem öltek meg minket, mikor énekeltük a viva serbia-t! (2008.10.02. 13:24) TDLA - A győztes had visszatért
  • nmthdmart: elég "szar" vers heheh (2008.09.29. 13:22) Bensőséges Pillanatok
  • Téék-Death: Köszönjük szépen a biztató szavakat! :))) (2008.06.30. 10:10) A Stricik körében
  • Öreg Ték: Ték, ez óriási! Minden szenny benne van, amiről szoktunk beszélni. Ez lehetne a Téék-Death hivatal... (2008.05.20. 16:26) Köszönjük Emese!
  • Zsoltee: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, nagyon állat!!!!! Az új év is jól kezdődik!!! (2008.01.11. 18:15) Darabos fos
  • pont én: én birom a szövegeitek pedig csaj vok....sztem ti az igazságot mondjátok!!!! LáWwWw (L)(L) :P:D (2007.05.20. 13:06) Véged!
  • Zsoltee: Isten éltesse a Ték-Death-t, és Titeket drága Testvéreim!Remélem még sok rímet fogunk együtt írni! (2007.03.19. 18:43) Másság

Ez van!

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Téék Death Records bemutatja: Be(le)szarok! (Majka, BLR, Curtis feldolgozás)

Nagy Ték alias. Gaius 2014.08.15. 13:37

Ref.
Kicsikét szűk a picsád nekem,
Rávarrattad a becenevem.
A faszom akkora, mint az alkarod,
Tudod nem kertelek, ha akarod megkapod!

Péniszem bekenem jó vastagon,
Mert tudom nehéz bevenni a hímtagom,
Nézz rám és látod nem véletlen,
Hogy ondónyomokat találsz a székletben!

Volt, amikor azt hittem, hogy fingszag, ami bekábít,
De már tudom a rezsit meg kell fizethetem Pessahig.
Különben a zsidó behajtó meggyötör,
Hiába mászok ki, csúszik a szaros gödör!

Felismertem már a magam és mások hibáit,
Hiszem, hogy csak a néger fasz ami kitágít,
Úszom a geciben és hiába látom: messze a part,
Csak úgy, mint Majka tovább írom ezt az ócska szart!

Nem tudom mi lesz majd, ha elkap az enyészet,
Mert a házi csődöröm idéntől a Tenyész lett,
Én vagyok az aki átlép minden végletet,
Ez nem meglepő, hisz ismerem a Téék Deathet!

Eddig sem basztam veled, ezután se fogok,
Vannak napok mikor szívesebben szopok.
Még a farodon csattan egy pofon,
Fingástól recseg a kibaszott mikrofon!

Ref.
Kicsikét szűk a vaginád legyen,
Hogy a nagy faszomat beletegyem,
A lányok az aranytól színvakok,
Ha ez megvan jöhet még egy nagy farok!

Szétittan fetrengsz a parlagon,
Nem segít a füstöd a szarszagon.
Előlem a vazelint, kérlek jól tedd el!
Ha faszt verni indulnék a Benedekkel!

Emlékszem, mikor megtudtam, hogy dépézel,
Vertem faszom felváltva és két kézzel,
Kellett egy pár év, hogy rá tudjak jönni,
Hogy aki meg fog törni, az nem a fegyvernepper,
Hanem te tudsz szűk seggeddel,
a királyságom azért hoztam létre,
Hogy beleülj a brébe! És kapd be, amit adott az Isten,
Mert nyitva a sliccem, a szőrtelen spriccen,
ez minden, amiben hittem!

Farkamon szétrepedt egy büdös nagy koton!
Ami akkorát csattan az arcodon,
Hogy eszedbe sem jut, hogy melyik a rossz lyuk,
Mert én és a srácok mindig azt baszhatjuk!

Nyaralás előtt a város a főpróba,
Nem volt senki, aki a GT-t így tolta,
Apám bolgàrba ment, habár megmondta,
gatyáját a szar karistolta,
Kívülről fújja, hogy az iskolában én voltam a barom,
De itt vannak a Tékek, kik megetetik a másnapos szarom!

És hiába van nagy fasz zsebemben,
ha a szádban olvad, nem a kezedben,
Neked írtam e rímeket, úgyhogy jusson eszedbe:
Mikor hátulról teszed be, közben már vágod,
Mert görbe tükröt mutatok neked, amiben Ricsikét látod!

A szemedben csak annyi látszik,
hogy mekkora fos vagyok,
Nehogy utunkba állj,
mert a Pellei Food után fogaid moshatod!
10 éve próbál Majka valamivé lenni,
De a világ változik, ő pedig marad ugyanaz a senki!

Ref.
Kicsikét szűk a picsád nekem,
Gyakran sikerül berepesztenem.
Nem látom seggrepacsizós honlapom,
A weblap-szerkesztőm fejét lehet, hogy szétbaszom!

Félig telt kotonok az asztalon,
Ha úgy tartja kedvem a lófaszt nyalom,
Divatbuzik vagyunk egy burleszkben,
Seggbekúrtak hitelbe és naponta törleszted.

Van jópár dolog, amit örülök, hogy megéltem,
Mint amikor Partiarcot halálra keféltem.
Ti, kik a Szégyenfüzetbe beléptek,
A faszomat verjem mindmáig belétek!

Voltam kalapács és balta a fejekben,
Tékre nézek, nagy fasza a kezemben,
Mondtuk már páran:
- Mik vagyunk mi, állatok?
Módszeresen szartuk tele a lefolyót nálatok!

Sokszor volt nekem is, hogy geci folyt a seggemből,
Mit grátisznak hittem, kivették a kezemből,
A tegnap estétől szobám feketés barna még,
A másnapos fájdalmamban milyet is szarhatnék?
Lóbálja a faszát Tenyő, úgy érzi mindent megtehet
Ha baszakodsz vele gyors-repeszti a seggedet.
Bármit, mert neki semmi sem számít,
Kis korától kezdve tenyész bikakénk csábít!

Ref.
Kicsikét bűzik a picsád nekem,
Gyakran csípi már a szemem.
Nem érzek tisztán minden szagot,
Orromban rekedt a fing, ebbe belehalok!

Délig verem a faszom szombaton,
Utána a haverokat basztatom.
A Téék Deathtel voltam elmúlt két este,
Ne hívogass egész nap,
Kész vagyok, szétestem!

Minden, mit kaptam az életben,
Görbe műfaszok három méretben.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teek-death.blog.hu/api/trackback/id/tr126606237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása